Achmea Zorg

Mei – dec 2009: Segment marketeer Grootmarkt Achmea Zorg
In de functie van Segement marketeer was het mijn verantwoordelijkheid om 33.000 nieuwe verzekerden in het segment Grootmarkt te werven. Om dit te realiseren heb ik het campagneplan opgezet, getest, geimplementeerd en uitgevoerd. Tijdens deze campagne zijn een breed scale aan communicatiemiddelen (persoonlijke verkoop, e-mail marketing, sms, dedicated sites etc) ingezet. De focus lag op DM-activiteiten met een oplage van ca 200.000 met diverse wissels (maatwerk, logo’s, handtekeningen etc).

Jan – dec 2008: Marketeer Achmea Zorg (Zilveren Kruis, Groene Land en PWZ Achmea)
Als Marketeer bij Achmea Zorg was het mijn opdracht om 90.000 nieuwe verzekerden te werven. Middels DM zijn ca 400.000 klanten en prospects in het BtB en BtC segment benaderd. Om dit te realiseren heb ik het plan van 2007 geevalueerd en op basis daarvan het plan voor 2008 opgesteld. Van doelgroepbepaling tot klantenpanels, van online communicatie tot eventdriven marketingcampagnes, alle middelen zijn ingezet. Ook de interne implementatie van de campagne viel onder mijn verantwoordelijkheid. Daarnaast hield ik mij bezig met het doorlopend werven van 18-jarigen middels traditionele DM en online marketing.

Juni – dec 2007: Communicatiemedewerker Achmea Zorg (Zilveren Kruis, Groene Land en PWZ Achmea)
Tijdens dit project was het mijn taak om 60.000 nieuwe verzekerden te werven. Hiervoor heb ik de ontwikkeling en coordinatie van de collectiviteitsmailing verzorgd (oplage ca 600.000). De interne implementatie (database marketing, polis, telesales etc) van deze campagne viel ook onder mijn verantwoordelijkheid.

www.achmea.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.